Siteyi Beyendin mi?

18 Nisan 2008 Cuma

Benim ev
Hangi başarılar ile dolu bir Yasamin ardından günahları için cehennemde cezasını çektikten sonra cennete gitmiş.Cennette Tanri Hagi'ye etrafı gezdirmiş, ve sonunda kücük, şirin bahcesinde soluk renkte bir Galatasaray bayrağı olan bir eve gelmisler.Tanri Hagi'ye;
-"Bu ev senin, değerini bil. Burada öyle herkese ev vermeyiz" demiş.Hangi evin merdivenlerinden ikinci kata çıkarken biraz ileride devasa bir bahcenin ortasında,altınlarla süslenmiş mermerli bir yolu olan, çok satafatlı, koskoca bir saray görmüş. Saraydaki balkonlarda ve bahçenin her yerinde de sarı, lacivert bayraklar ve Fenerbahçe armalari varmiş.Hangi Tanri'ya:
-"Ben de çok basarılı bir sporcu' idim.Galatasarayda kaç şampiyonluk yaşadım sakat sakat oynadim fedakarlik yaptım,hep başarılıydım,milli takımında vazgecilemeziydim, demiş. Neden benim evim Rustu'nunku gibi değil?" demiş.Tanrı da gülmüş ve cevap vermis:
-"O ev Rustu'nun değil, Rustu hala yaşıyor.O ev benim"

Hiç yorum yok: